czwartek, 10 stycznia 2013

Skórkowo :)

Ostatni post dodałam 4 października, wstyd i hańba!! Ale zaraz nadrobimy stracony czas :)
Na osłodę torbuchna która powstała w bólach i potach :p Zrobiłam ją ze skóry naturalnej, choć nie często się to zdarza żebym szyła z owego materiału, przyznam że szycie ze skóry naturalnej jest o wiele fajniejsze :)
Torebka jest prosta w kroju, zdobią ją ćwieki w środku wściekło różowa podszewka w małe białe kropeczki i jeszcze dwie kieszonki w tym jedna na zamek :) Efekt oceńcie sami...





Tak długo na nią czekałam, wycięte materiały leżały chyba od 2 miesięcy jak nie więcej ale jakoś się udało :) AA zaraz Wam powiem dlaczego takie opóźnienia, choć pisałam już o tym na moim FanPage'u, otóż wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to że już niedługo pojawi się "mały bąk" tzn. nowy członek rodziny :) "Najlepszy czas" pierwszego trymestru już za mną, w skrócie wyglądało to tak tylko spałam, w porywach do leżenia, wszystkie zapachy świata mi śmierdziały, często także odwiedzałam ... Był czas nawet gdzie myślałam o zaprzestaniu szycia na stałe, ale na szczęście szybka wybiłam sobie to z głowy.
I jeszcze na koniec jedna torba powstała na zamówienie dla pewnej Pani :)




5 komentarzy:

  1. Piękna torebeczka :)
    Póki co czekam na moją torebeczkę snakową zamówioną przed świętami :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie torby świetne, baardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie są piękne ♥
    Zapraszam Cię kochana na konkurs na moim blogu, który trwa do jutra <3 http://wiktoriabachowskaphotography.blogspot.com/2013/01/carmex-competition.html

    OdpowiedzUsuń