środa, 12 września 2012

Przedszkolnie ;)

Na dzisiaj wybrałam dwie nowe torenki, które już były na stronie FB :) a po za tym to muszę Wam powiedzieć że mój Staśko od 1 września chodzi do przedszkola. Ma prawie 3 lata, jest już bardzo samodzielny :) mam to szczęście że pracuje w tym samym budynku co przedszkole także w zeszłym roku Stanek jeździł ze mną do szkoły coby się zaznajomić z otoczeniem. Na początku wybierałam takie dni w które mogłam sama z nim tam posiedzieć żeby zobaczył co i jak :) Chyba mu to pomogło bo teraz zostaje w przedszkolu bez problemu, mam nadzieję że tak już zostanie :)
Wracając do torebek to miętowo-brązowa duża torba, zapinana na zamek, zrobiłam ją z myślą o 1 września, ten format zmieści wszystkie moje papierzyska szkolne i książki. W środku sa dwie kieszonki, jedna na zamek a druga otwarta dość sporych rozmiarów :) Zobaczcie sami.




A tu jeszcze jedna, też nowy model torby worka, jest trochę mniejsza nic jej poprzedniczki, zapinana na magnes, w środku ma kieszonkę na drobiazgi, podszewkę zrobiłam z bawełny w malutkie kwiatuszki tzw. łączka. rączki są wszyte na stałe do pewnego stopnia  "ściągają" torebkę.



Workowy pewnie jeszcze powstanie z innych kolorów zamszu, chciałam jeszcze zrobić taką z materiału dość grubego w duże kwiaty, torba miętowa szyje się już w wersji ze skóry naturalnej ale kiedy ją skończę oto jest pytanie :) postaram się najszybciej.
Aha byłabym zapomniała, Beautifulthings możecie teraz zobaczyć w SHOWROOM'ie :) zapraszam zainteresowanych... Do następnego postu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz