sobota, 3 grudnia 2011

Kopertowo - portfelowo

Jako że to mój drugi wpis na blogu, wybaczcie jeśli piszę zbyt oficjalnie albo zbyt drętwo, ale jest to moje pierwsze taki przedsięwzięcie i jako mała dziewczynka nigdy nie prowadziłam pamiętnika :) a to na pewno byłoby jakiegoś rodzaju praktyką.
Ale dobra, dość przynudzania, chciałam Wam pokazać moje dwie nowe rzeczy, pierwsza to kopertówka koperta, która ma tylko pasek na nadgarstek. W środku takie same kwiaty jak na przedniej części.
Następna rzecz to portfel zainspirowany portfelami Zuzi Górskiej :) jest zapinany na magnes a poniżej zdjęcie środka. Przyznam, że trochę się natrudziłam przy szyciu portfela, ponieważ z natury jestem napaleniec i wszystko chciałabym mieć już a przy tym żeby było idealne i piękne. Niestety tak się nie da. Więc jak tylko miałam trochę czasu, wycięłam sobie w tekturze wykrój, każdą część i pięknie opisałam, i muszę przyznać że się sprawdziło, portfel został wycięty i uszyty znacznie szybciej:)
Może wym zaawansowanym w szyciu wyda się to normalną rzeczą ale jeśli szyjecie róbcie wykroje, nawet prostych rzeczy.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz