sobota, 31 grudnia 2011

Sylwestrowa noc

Dzisiaj już Sylwester a ja obiecywałam kopertówki z biglami, łańcuszkami, w pepitkę. Niestety Poczta Polska miała inne plany wobec mnie:) i jak to w większości przypadków bywa, gdy Ci bardzo zależy zamówione prze ze mnie rzeczy nie dotarły na czas. W takim razie mam dla Was troszkę inne torebki. Pierwsza z nich wykonana z alcantary, do wykonania tej torebki zainspirował mnie pewien blog modowy :) Torebka jest zapinana na magnes, a w środku kolor zielony. Mam nadzieję że się spodoba:)



Następna z dzisiejszych torebek to rodzaj koszyka z alcantary wykończonego czarną skórą naturalną. Muszę przyznać że wzięłam sobie do serca moje nowe postanowienie związane z torebkami dla kobiet pracujących ( pisałam o tym we wcześniejszych postach:) Torebka jest troszkę mniejsza niż model uszyty z szarej alcantary (można ją znaleźć we wcześniejszych postach dla kobiet pracujących), jest zapinana na magnes a w środku jest wykończona podszewką w kolorze oliwkowym.




I czas na ostatnią:) Jest to malutka saszetka na złotym paseczku. Idealna na imprezy, jest tak mała że pomieści tylko portfel, klucze, szminkę, puder i perfumy (sprawdziłam na własnej skórze:) Mini jest wykonana ze sztywnej tkaniny z imitacją węża, zapinana jest na zamek, środek jest zielony.







To tyle ze spraw torebkowych:)
Dzisiaj chciałam Wam wszystkim życzyć wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym 2012 roku, aby wasze życie wypełniała miłość, radość i pasja :)
Hucznej zabawy!

2 komentarze:

  1. Cudne torebeczki wychodzą spod Twojej igły:)Życzymy dobrego Nowego Roku, samych pięknych chwil, radości tworzenia i całej masy inspiracji!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki:) Wam też życzę obfitego roku w szyciowe inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń