sobota, 7 stycznia 2012

Idzie nowe :)

Życie pokazało, że nic mnie tak nie mobilizuje pozytywnie jak zdarzenie negatywne :) Tak więc, dzisiaj chciałam wam pokazać nową torebkę. Torba o klasycznym kroju dla kobiet pracujących. Zrobiona została na specjalne zamówienie oczywiście dla kobiety pracującej... Wykonana jest z eko-skóry w kolorze czarnym, z widoczną fakturką. Rączki i środek wykończone są czarną skórą naturalną. Torba zapinana jest na magnes, w środku ma jedną otwartą kieszonkę i dodatkowo paseczek np. na klucze. Mogę tylko powiedzieć, że bardzo wygodnie się ją nosi.




2 komentarze:

  1. Fajna i pojemna - co dla mnie bardzo ważne:) I dodatkowo wężowy motyw, do którego mam słabość d zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :)ja też lubię pojemne torby, jak dla nauczyciela są one w sam raz.

    OdpowiedzUsuń