niedziela, 29 stycznia 2012

Personalizowane:)

Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić nowymi produktami z linii dla dzieci. Jak już pewnie wiecie (pisałam o tym w pierwszym poście) produkty są podzielone na trzy kolekcje: dla kobiet, dzieci i domu. Jak dotąd pokazywałam Wam tylko torebki, więc już najwyższy czas na coś nowego. Rzeczy które dzisiaj zobaczycie są naprawdę nietypowe i niepowtarzalne bo z personalizacją.
Wpadłam na ten pomysł już dość dawno, podczas mojego urlopu macierzyńskiego. Siedząc w domu ze Staśkiem, często oglądałam pewną telewizję śniadaniową w której były prezentowane biznesy mam. Pomyślałam, że fajnie byłoby zacząć coś tylko mojego. A że od urodzin Stasia tylko jego miałam w głowie postanowiłam że mój biznes będzie związany właśnie z dziećmi i mamami. Po drodze jeszcze przeczytałam stosy gazet gdzie pojawiały się artykuły z kobiecym biznesem. Najważniejsze było to że chciałam sama tworzyć swoje produkty a nie być tylko pośrednikiem. I tu pojawiło się szycie :) Na początku wyszukiwałam sobie różne tutoriale z pomocą których próbowałam szyć. Zaczynałam od kocyków i poduszek, potem bardziej skomplikowane projekty i jakoś poszło :) Po kocykach i poduszkach przyszedł czas na śpiworki, buciki, czapeczki, śliniaczki wiele innych.
Jednak w głowie siedziało mi tylko jedno pytanie: Dlaczego ludzie będą wybierać moje produkty?
I tak obmyśliłam, że należy zrobić coś aby te same produkty były bardziej pożądane, postawiłam na personalizację. To właśnie ona sprawia, że zwykły kocyk staje się indywidualny i niepowtarzalny tak jak dziecko :D Personalizacja może być wykonana haftem jak i nadrukiem pełno-kolorowym lub w jednym kolorze. Jednym słowem bomba.
Zaczynamy :) pierwsza rzecz uszyta już bardzo dawno w wersji dla chłopców i dziewczynek. Ocieplacz to fajna alternatywa dla szpitalnych rożków, już od początku dziecko może być otulone własnym ocieplaczem,  oczywiście z personalizacją w postaci monogramu.





Następny personalizowany to śpiworek, jak widać dla Antosia. Śpiworek jest w trzech rozmiarach. Od dołu zapinany jest na suwak a z góry na rzepy. Fajna sprawa dla odkrywających się dzieci :)



Dwustronny kocyk z metryczką oraz podusia do kompletu  :) Ciepłe i milutkie, zestaw w sam raz do wózka, wspaniale nadaje się na prezent na chrzciny lub urodziny. A na zdjęciu poniżej jeszcze ze starymi metkami :)



I jeszcze ostatnia rzecz - śliniaczek także dwustronny z personalizacją. Zapinany na rzep. Zobaczcie sami :)



To tyle na dziś, wszystkie produkty będzie można znaleźć w sklepie Beautifuthings.
P.S sklep już działa, z czasem produktów będzie przybywać.



Today something about our baby products. I wrote in my first post that products are devided into three categories: for woman, baby and house. As far I was showing you only bags, but now it's time for something different. These products are really original and unique beacause of the personalization :D
I came up with this idea of personalization when I was staying with my little boy Stas. I was watching breakfast TV where mum's businesses were presented. Then I thought that it would be great to start something only mine. So I decided that my business will be connected with choldren and their mums. The most imprtant thing was that I wanted t create my own products. 
I thought about sewing. At the beginning I was searching easy tutorials how to sew sth. I started with blankets and pillows. After some time I was ready to sew more complicated ones such as sleeping bags, bibs, snugglers, slippers and meny others.
However, there was only one question in my mind. How to make the product more desirable for people?
Then I thought about personalization :) It turn the simple, ordinary blanket into very original and unique one. It can be done with embroidery or as a printing in full-colour or in one colour.
Ok, so now the products, first was sewn long time ago, in two versions for boys and girls. It's nice and cosy snuggler :)



 Next is a sleeping bag :)







The blanket with  pillow with all the information about the child :)





And the last one is a personalized bib :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz